Reis door Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Kaiteriteri, Nieuw Zeeland van Rienk Prins - WaarBenJij.nu Reis door Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Kaiteriteri, Nieuw Zeeland van Rienk Prins - WaarBenJij.nu

Reis door Nieuw-Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Rienk

05 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Kaiteriteri

Na het vorige verslag uit Dubai is er veel verandert. Inmiddels ben ik inBangkok, Sydney en Christchurch aangeweest. Via Kiwi-experience maak ik nu een rondreis over het zuider-eiland. Vanuit Christchurch ben ik met de bus opgehaald en zijn we naar Kaikoura gereisd.
De hostels zijn goed voor elkaar en je ontmoet veel verschillende en optimistische mensen. Vanuit Christchurch hadden we een groep van 12 man. Veel Engelsen, een Duitser en nog een Nederlander. We hebben samen eten gekookt en samen gegeten. Dat is wel mooi. Het land is prachtig om te zien, erg groen en heuvelachtig in deze omgeving.
Inmiddels vervolgen we onze weg naar Kaiteriteri in het noordwesten van het eiland, met 30 man extra die we van de boot opgepikt hebben. Leuk om daar de naam Abel Tasman tegen te komen, een avontuurlijke Nederlander van vroeger ;) sweet.

• 05 Januari 2013 - 18:36

Krista:

Hoi Rienk,

Leuk te lezen wat je allemaal al hebt gezien.
    Nog de beste wensen voor 2013 en geniet van je rondreis.

Groetjes Krista

• 05 Januari 2013 - 21:16

Piet Kruizinga:

Hoi Rienk,
    Nog een gelukkig nieuwjaar gewenst.
    Het lijkt Elly en mij leuk af en toe wat van je ervaringen te horen.
    We zijn zijn benieuwd wat je allemaal gaat zien en beleven.
    Groeten uit een vochtig Middelstum.
    Elly en Piet Kr.

• 07 Januari 2013 - 12:33

Marjolein:

Aah Rienk!
    Klinkt niet gek en wat een mooie foto's! Een beetje laat, maar nog de beste wensen he!
    Het weer is daar zo te zien beter dan hier.
    Veel plezier!

• 08 Januari 2013 - 18:29

Phillip:

Hey Rienk,

Ik had de foto's al gezien, echt mooi om te zien daar in Dubai!
    Had al gehoord dat het in Australië al lekker warm wordt, dus een mooi vooruitzicht dacht ik zo.

Geniet ervan!
    Groeten Phillip

• 09 Januari 2013 - 07:05

Ton En Magda:

Jo Rienk!

Heel veel plezier op je reis! We zullen je zeker volgen.