dagje Dubai - Reisverslag uit Aţ Ţawār, Verenigde Arabische Emiraten van Rienk Prins - WaarBenJij.nu dagje Dubai - Reisverslag uit Aţ Ţawār, Verenigde Arabische Emiraten van Rienk Prins - WaarBenJij.nu

dagje Dubai

Blijf op de hoogte en volg Rienk

01 Januari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Aţ Ţawār

Hierbij een bericht, om de tijd op het vliegveld wat door te komen ;). De aansluiting naar Bangkok is niet heel geweldig, heb 23 uur de tijd om het volgende vliegtuig op te zoeken. Om de zinnen wat te verzetten ben ik met een citytour Dubai in geweest. Best indrukwekkend te zien wat er allemaal uit de grond gestampt wordt. 20 jaar geleden was het nog grotendeels woestijn, nu staat er een hele skyline.
In de oude winkelstraat is er echter weinig van de recente ontwikkelingen terug te vinden. Daar willen ze je nog van alles aansmeren, wat ze tot mijn eigen teleurstelling, ook gelukt is. Zal proberen wat foto's er bij te zetten.

  • 01 Januari 2013 - 19:13

    Thuisfront:

    Hoi Rienk,

    Nog een gezegend nieuw jaar toegewenst.
    Mooi dat je nog wat van Dubai hebt kunnen zien.
    Goeie reis verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rienk

31 december vlieg ik op Christchurch, Nieuw Zeeland. 13 maart hoop ik vanaf Perth, Australië de terugreis aan te vangen. De invulling heb ik één week voor vertrek nog niet compleet. Wel kreeg ik onlangs een tip toch een slaapzak mee te nemen voor de hostels. Mochten er meer tip zijn dan houd ik me aanbevolen.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 9033

Voorgaande reizen:

31 December 2012 - 15 Maart 2013

Rondreis Nieuw-Zeeland & Australie

Landen bezocht: