Nog een paar dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rienk Prins - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rienk Prins - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Rienk

27 December 2012 | Nederland, Nederland

Nog 4 nachtjes slapen dan is het zover. Hoog tijd om de waarbenjij.nu pagina uit te testen zodat het updaten straks vlekkeloos loopt. Onlangs hoorde ik dat je een slaapzak nodig bent voor het overnachten in een hostel. Ik hoor het graag als jullie meer tips hebben.

  • 27 December 2012 - 13:21

    Harry Nijborg:

    Goede reis alvast.

  • 27 December 2012 - 19:40

    Ger En El:

    Zo, je site staat bij de favorieten hoor :)

  • 31 December 2012 - 11:32

    Irene:

    waar ga je heen? Over het algemeen heb je geen slaapzak nodig hoor; alleen lakenzak (wel zo hygienisch) of slaapzak als je de bergen in gaat b.v. in Nepal. Veel plezier! groetjes, Irene (je kent me niet, maar ben het internet aan het afstruinen of iemand toevallig naar India gaat)

  • 31 December 2012 - 13:30

    Janine Tuinstra:

    Geniet van je avontuur en een goede jaarwisseling gewenst!

    Groetjes ons.

  • 31 December 2012 - 13:30

    Janine Tuinstra:

    Geniet van je avontuur en een goede jaarwisseling gewenst!

    Groetjes ons.

  • 31 December 2012 - 14:00

    Rienk Prins:

    Zojuist ingecheckt, hoop over ca 64 uur via Dubai, Bangkok en Sydney in Christchurch te landen.

  • 31 December 2012 - 16:54

    Robert En Ellen Van De Ven:

    Rienk , goeie reis , fijne jaarwisseling in Dubai !
    en je staat bij de favorieten , gr uit Harpel

  • 31 December 2012 - 18:37

    Menno:

    Buurman!

    Een hele goede reis gewenst, en een goede jaarwisseling/verblijf in Dubai!

    Zet alle mooie foto's maar online idd!

    Groeten!
    Menno

  • 01 Januari 2013 - 17:02

    Marieke:

    Hoi Rienk,

    Als eerste natuurlijk een heel gelukkig nieuwjaar! Mooi begin met zo'n mooie trip! Leuk om je verhalen te kunnen volgen. Heel veel plezier en geniet ervan!

    Groetjes Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rienk

31 december vlieg ik op Christchurch, Nieuw Zeeland. 13 maart hoop ik vanaf Perth, Australië de terugreis aan te vangen. De invulling heb ik één week voor vertrek nog niet compleet. Wel kreeg ik onlangs een tip toch een slaapzak mee te nemen voor de hostels. Mochten er meer tip zijn dan houd ik me aanbevolen.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 9030

Voorgaande reizen:

31 December 2012 - 15 Maart 2013

Rondreis Nieuw-Zeeland & Australie

Landen bezocht: